http://vildvittransblog.blogspot.com/ Skogsliv vid Lommaren – betraktelser: Gå ut min själ och gläd dig vid...

måndag 21 juni 2010

Gå ut min själ och gläd dig vid...


Jag stack ut och sprang på årets längsta dag.
Dokumentera nya bron i Kvarnbo:


Men där fanns ju allt det andra också.
Hågadalen var som allra vackrast!


Brudbröd med backklöver





Det blev många stopp på löprundan. Nej, jag räknar inga minuter och kilometer. Koncentrerar mig på njutning. Vilken tur jag förlängde löpningen så hittade jag ännu fler skatter än på min vanliga rutt. Jobbet sen gick som en dans.


Kvarnbos senaste utseende.

Ja, jag vill leva, jag vill dö här.

Blicken mot hagar i Håga. Med högen i ryggen.
Ja, smyckad är dal och ängar. Verkligen.
Välkommen sommar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar